• Skip to main content

idplus.gr

  • Αρχική Σελίδα
  • Η Μαγεία της Έντυπης Διαφήμισης
    • Έντυπη Διαφήμιση: Η διαχρονική επιλογή
    • Σύγχρονες Τάσεις στην Έντυπη Διαφήμιση
    • Τι να Προσέξετε στην Έντυπη Διαφήμιση
  • Η Δύναμη της Ψηφιακής Διαφήμισης
    • Τα Social Media στην Υπηρεσία της Διαφήμισης
    • Οι Καλύτερες Λύσεις Διαφήμισης για Online Καζίνο στην Κύπρο
  • Προσαρμόζοντας τη Διαφήμιση στα Μέτρα Σας
    • Βελτιστοποιώντας τις Καμπάνιες των Διαφημίσεών σας
    • Σφάλματα που Κοστίζουν Ακριβά στις Διαφημιστικές Καμπάνιες
    • Προτεινόμενες καμπάνιες για το Euro Palace

Βελτιστοποιώντας τις Καμπάνιες των Διαφημίσεών σας

Οι διαφημίσεις είναι αρκετά ισχυρές, ώστε να επηρεάζουν ολόκληρες συνειδήσεις και να διαμορφώνουν απόψεις. Ή μάλλον, για να είμαστε πιο ακριβείς με τη διατύπωση, μπορεί να είναι αρκετά ισχυρές, ώστε να επιτυγχάνουν τους σκοπούς τους. Από την άλλη μεριά, ενδέχεται να λειτουργούν ως boomerang και να προκαλούν περισσότερο κακό από καλό. Κάτι τέτοιο συνέβη με τη διαφήμιση της SAS η οποία κατέβηκε από τα media κακήν κακώς.

Προς αποφυγήν τέτοιων καταστάσεων, ας δούμε παρακάτω πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας στα social media.

Βελτιστοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας

Ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να προσέξετε είναι το αισθητικό αποτέλεσμα. Δηλαδή, η επιλογή της εικόνας ή του video που θα χρησιμοποιήσετε πρέπει να καλύπτει το προφίλ της επιχείρησής σας. Οφείλετε να προσέξετε το λογότυπο και την ανάλυση της εικόνας, όπως και το λεκτικό κομμάτι της διαφήμισης.

Αναφορικά με το κείμενο, σίγουρα γνωρίζετε το λεξιλόγιο που πρέπει να χρησιμοποιηθεί. Όμως, μην πέσετε στην παγίδα και επικεντρωθείτε σε υπερβολικά “τεχνικούς” όρους και εκφράσεις με τις οποίες δεν ταυτίζεται εύκολα το αγοραστικό σας κοινό. Φυσικά, η παρουσία των κατάλληλων keywords είναι θεμιτή και μάλιστα επιβάλλεται!

Επιπλέον, πρέπει να αναλύσετε το κοινό στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε τη διαφήμισή σας. Ανάλογα θα προσαρμόσετε και το κείμενο, αλλά και την παρουσίαση. Για παράδειγμα, οι επαγγελματίες B2B γνωρίζουν περισσότερα για προϊόντα και υπηρεσίες από το ευρύ καταναλωτικό κοινό. Αντίστοιχα, πρέπει να αναλύσετε τις διάφορες ηλικιακές ομάδες στις οποίες θα μεταδώσετε το μήνυμά σας.

Πέρα από το κοινό, θα χρειαστεί να σκεφτείτε καλά σε ποιες πλατφόρμες θέλετε να δημοσιεύσετε την καμπάνια σας. Αντίστοιχα, θα κληθείτε να προσαρμόσετε τη διαφήμισή σας σύμφωνα με τις βέλτιστες στρατηγικές και τις προτεινόμενες διαστάσεις κάθε πλατφόρμας.

Δίνοντας την απαραίτητη προσοχή και τηρώντας τα παραπάνω βήματα ως συμβουλές βελτιστοποίησης της διαφημιστικής σας καμπάνιας, είναι σίγουρο ότι τα αποτελέσματα θα υπερβούν τις προσδοκίες σας.

Copyright © 2023. idplus.gr. All rights reserved.