Πρόκειται να επενδύσετε χρόνο και χρήματα στην έντυπη διαφήμιση, έτσι ώστε να προσφέρετε ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρησή σας; Τότε πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Δεν αρκεί μόνο να αποφασίσετε πού θέλετε να επενδύσετε. Εξίσου σημαντικό είναι να ανακαλύψετε τι πρέπει να αποφύγετε όταν παίρνετε την απόφαση να αξιοποιήσετε τη δύναμη και τη δυναμική της έντυπης διαφήμισης.
Σφάλματα προς Αποφυγή στην Έντυπη Διαφήμιση
Ένα από τα πιο συνηθισμένα σφάλματα που συναντά κανείς στην έντυπη διαφήμιση είναι εκείνο της υπερβολής. Για λόγους εντυπωσιασμού, πολλοί είναι αυτοί που προσθέτουν γραφήματα και επεξεργασμένες εικόνες, σοφιστικέ γραμματοσειρές, εκλεπτυσμένα διακοσμητικά στοιχεία και ευφάνταστους συνδυασμούς χρωμάτων.
Όμως, προσοχή! Ακόμη κι αν μεμονωμένα όλα αυτά ήταν καλαίσθητα, ο συνδυασμός τους θα κάνει τη διαφήμισή σας το λιγότερο κουραστική. Προτιμήστε τη συμβουλή της απλότητας και του μινιμαλισμού, με πινελιές που εναρμονίζονται ιδανικά στο σύνολο.
Το κείμενο πρέπει να είναι επίσης σε συνάφεια με τη διαφήμισή σας. Παραδείγματος χάρη, όταν απευθύνεστε σε νεανικό κοινό, πρέπει να προσαρμόζετε το λεκτικό σας ανάλογα. Ο πληθυντικός αριθμός και οι λόγιες εκφράσεις δεν θα έχουν θετικό αντίκτυπο, όπως αντίστοιχα ο καθημερινός λόγος δεν ενδείκνυται για επαγγελματικές μπροσούρες.
Βεβαίως, το σωστό κείμενο είναι πάντοτε ορθογραφημένο. Ελέγξτε λοιπόν τη διαφήμισή σας για τυχόν ορθογραφικά λάθη, συντακτικά ή γραμματικά σφάλματα και τα γνωστά “λάθη του τυπογραφείου”. Οι πελάτες σας θα χαρούν πραγματικά με μία άψογη διαφήμιση.
Είναι φυσικό το budget σας να μην είναι απεριόριστο. Κανείς δεν περιμένει από μία επιχείρηση να ξοδεύει μια ολόκληρη περιουσία για την έντυπη διαφήμιση. Ωστόσο, είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της διαφήμισης να διατηρείται σε επιθυμητά standards. Η ποιότητα επιδρά καταλυτικά στην αποδοτικότητα, όπως μπορείτε κι εσείς εύκολα να κατανοήσετε.
Τέλος, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προσαρμόζετε τις διαφημίσεις σας σε νέους εν δυνάμει πελάτες και σε πελάτες που ήδη έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε την μέγιστη απήχηση κάθε φορά.