Θεωρείτε την έντυπη διαφήμιση ξεπερασμένη; Κι όμως, έχει παρατηρηθεί πως πρόκειται για κλασική μορφή διαφήμισης που προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα. Φυσικά, καθώς η τεχνολογία προχωρά με γοργούς ρυθμούς, είναι απολύτως εύλογο η διαφήμιση να αλλάζει μορφή και να εναρμονίζεται με τις διεθνείς τάσεις.
Ας δούμε, λοιπόν, παρακάτω ορισμένες μορφές έντυπης διαφήμισης, οι οποίες έχουν εδραιώσει τη θέση τους στην αγορά.
Μοντέρνες Διαφημίσεις σε Έντυπη Μορφή
Πρώτα απ’ όλα, δεν πρέπει κανείς να αγνοεί τη δυναμική της επαγγελματικής κάρτας. Φαίνεται τελείως ασήμαντη σε κάποιους, όμως πραγματικά κάνει τη διαφορά. Ενώ οι περισσότεροι επαγγελματίες ξεχνούν καν να παραγγείλουν κάρτες, όσοι το κάνουν και συστήνονται με αυτές, διαφέρουν. Και αυτή η διαφορά εντυπώνεται στο μυαλό των αποδεκτών της κάρτας. Όταν μάλιστα η κάρτα είναι καλαίσθητη και πρωτότυπη ή αντανακλά πλήρως το χαρακτήρα της επιχείρησης, τόσο το καλύτερο.
Υπάρχουν πολλά διαφημιστικά κόλπα, τα οποία μπορούν να προσθέσουν ιδιαίτερο χαρακτήρα στην επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, διαφημιστικά μπανεράκια και πινακίδες έξω ακριβώς από το κατάστημα ή αυτοκόλλητα με το λογότυπο και εντυπωσιακά σλόγκαν στις τζαμαρίες. Οι επιλογές είναι πρακτικά αναρίθμητες! Είναι στο χέρι σας να επιλέξετε αυτές τις προσθήκες που ταιριάζουν στις ανάγκες, τις επιθυμίες και σαφώς το budget σας.
Ίσως δεν το πιστεύετε, αλλά οι εφημερίδες και τα περιοδικά ακόμη προσελκύουν αρκετούς αναγνώστες. Το πιο ενδιαφέρον σε αυτή την περίπτωση είναι ότι το αναγνωστικό κοινό έχει ήδη ομαδοποιηθεί για εσάς. Για παράδειγμα, μια αθλητική εφημερίδα θα προσελκύσει τους φανατικούς των σπορ. Αντίστοιχα, ένα περιοδικό οικονομικής φύσης στοχεύει σε επιχειρηματίες. Ενδεχομένως, λοιπόν, οι διαφημίσεις σας εκεί να έχουν τη μέγιστη απόδοση που αναζητάτε.
Φυσικά, ένα ακόμη ξεχασμένο κομμάτι της έντυπης διαφήμισης, που πλέον έχει αναζωογονηθεί με τη βοήθεια του graphic design, είναι το ενημερωτικό φυλλάδιο. Μπροσούρες, αφίσες και έντυπα πάσης φύσεως μοιάζουν με πραγματικά έργα Τέχνης και προσελκύουν την προσοχή όλων. Γιατί, λοιπόν, να μην επενδύσετε σε ένα τέτοιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;