Αν και τα τελευταία χρόνια η ψηφιακή πραγματικότητα έχει κατακλύσει την καθημερινότητά μας, εντούτοις η δύναμη της έντυπης διαφήμισης παραμένει σταθερή. Για ποιους λόγους, όμως, συμβαίνει αυτό; Δείτε παρακάτω τι προσφέρει η έντυπη μορφή διαφήμισης και αποφασίστε μόνοι σας αν είναι περιττή ή απαραίτητη προσθήκη σε κάθε στρατηγική προώθησης προϊόντων, υπηρεσιών και επιχειρήσεων.
Πλεονεκτήματα Έντυπης Διαφήμισης
Ξεκινώντας, πρέπει να αναφέρουμε τον μεγάλο κύκλο ζωής διαφήμισης που προσφέρουν τα έντυπα. Σε σχέση με την αμεσότητα των social media και των μηχανών αναζήτησης, μια επιχειρηματική κάρτα ή μια αφίσα, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο ή οποιοδήποτε τυπωμένο διαφημιστικό υλικό αντέχει στο χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο, η ανθεκτικότητά του λειτουργεί πολλαπλασιαστικά και το κοινό απήχησης συνεχώς αυξάνεται.
Επιπλέον, η έντυπη διαφήμιση προσθέτει κύρος και βαρύτητα στην εκάστοτε επιχείρηση. Καθώς δεν είναι πλέον αναγκαίο να προχωρά κανείς σε τέτοιες προωθητικές ενέργειες, η παρουσία τους προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά. Όταν μάλιστα το αποτέλεσμα είναι καλαίσθητο, τότε εντυπώνεται στη μνήμη του αγοραστικού κοινού πιο έντονα από μια φευγαλέα διαφήμιση online.
Δεν πρέπει να ξεχάσουμε την αναφορά στο κοινό, το οποίο ανταποκρίνεται σε κάθε είδους διαφήμιση. Από τη μια μεριά, το διαδίκτυο προσφέρει υπερβολικά εύκολη πρόσβαση στην έκθεση και η απήχηση ενδέχεται να είναι τεράστια. Μέσα, όμως, στον όγκο των ατόμων που θα δουν μια διαφήμιση, εμφανίζονται πολλοί εντελώς αδιάφοροι προς αυτή. Στην περίπτωση της έντυπης διαφήμισης το κοινό-στόχος είναι πιο εξειδικευμένο, με καθαρότερους στόχους και ενδεχομένους υψηλότερους πόρους.
Συνεπώς, αν κάποιος θέλει να κάνει τη διαφορά και να ξεχωρίσει απέναντι στους ανταγωνιστές του, τότε η έντυπη διαφήμιση αποτελεί μονόδρομο. Προφανώς και πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο αισθητικό αποτέλεσμα, μιας και “τα γραπτά μένουν” και είναι δύσκολο να επαναπροσδιορίσει κανείς τους διαφημιστικούς τους στόχους εκ των υστέρων. Με την κατάλληλη προσοχή, όμως, και με προσοχή στη λεπτομέρεια, ίσως πρόκειται για το μεγαλύτερο όπλο στην φαρέτρα των διαφημιστών.