Η διαφήμιση αποτελεί σημαντικό κομμάτι της σύγχρονης κοινωνίας. Το καταναλωτικό κοινό ανέκαθεν επηρεάζαν οι διαφημιστές, που ανακάλυπταν επίπλαστες ανάγκες ή εισήγαγαν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά. Τις προηγούμενες δεκαετίες, αυτή η διαφήμιση γινόταν με διάφορους τρόπους. Μέσα από τις εφημερίδες και τα περιοδικά, στο ραδιόφωνο και μετέπειτα στην τηλεόραση, όπως επίσης και δια ζώσης με προωθητικές ενέργειες και γιγαντοοθόνες, όλοι μπορούσαμε να ενημερωθούμε για το τι συμβαίνει στην παραγωγή και να επιλέξουμε ανάλογα.
Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην επιρροή των social media. Πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram παρουσιάζουν πληθώρα διαφημίσεων, καθώς φαίνεται πως η έκθεση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτουργεί εξαιρετικά. Γιατί συμβαίνει κάτι τέτοιο;
Η Δύναμη των Social Media
Χρησιμοποιώντας διαφημίσεις στα social media, υπάρχουν πλεονεκτήματα που δεν μπορεί κανείς εύκολα να ανταγωνιστεί. Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις είναι εύκολο να γίνουν 100% στοχευμένες στο κοινό που σας ενδιαφέρει να προσεγγίσετε. Αν θέλετε να πουλήσετε συμπληρώματα διατροφής, τότε στοχεύετε σε όσους δείχνουν να ενδιαφέρονται για την υγιεινή διατροφή, την άσκηση και βρίσκονται στις κατάλληλες ηλικιακές ομάδες. Αντιθέτως, τα ακουστικά βαρηκοΐας μπορούν να στοχεύσουν καλύτερα διαφορετικές ηλικίες, με άλλα ενδιαφέροντα και συνήθειες. Με αυτό τον τρόπο, πληρώνετε για διαφήμιση που θα έχει την μέγιστη απόδοση.
Επιπλέον, οι διαφημίσεις στα social media είναι αρκετά οικονομικές και πληρώνει κανείς μονάχα για την απόκριση που λαμβάνει. Ένα ακόμη στοιχείο που θεωρείται ως πλεονέκτημα των διαφημίσεων μέσω social media είναι η εύκολη παρακολούθηση των αποτελεσμάτων. Γρήγορα κι αποτελεσματικά, μπορεί ο οποιοσδήποτε διαφημιζόμενος να δει πόσες μετατροπές είχε η χορηγούμενη διαφήμισή του, όπως και τη γενικότερη απήχηση του μηνύματός του. Ως εκ τούτου, η βελτιστοποίηση των διαφημίσεων είναι εφικτή και βοηθά στην μεγιστοποίηση του κέρδους ύστερα από τις απαραίτητες τροποποιήσεις.
Όπως καταλαβαίνετε, σε κάθε πλατφόρμα social media ισχύουν ελαφρώς διαφορετικές στρατηγικές και επομένως θα πρέπει να συμμορφώνεστε με αυτές, για να έχετε όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα.